Pohodlné oblečení je mezi mladými lidmi stále oblíbenější a vyhledávanější, ne nadarmo má Replay motto ,,pohodlnost především“.
Tuto značku z italského města Asolo založil roku 1978 podnikatel Claudio Buziol. Velmi rychle se dostala do podvědomí a těšila se obrovskému úspěchu. Specializuje se na výrobu džínů, které vynikají mezi konkurenty nejen svou kvalitou, ale i pohodlností a originálním, dobře padnoucím střihem.
V roce 1981 byla rozšířena síť prodejen a pět let později expandnoval Replay za hranice Itálie a vstoupil na mezinárodní scénu.
Díky velkému zájmu zákazníků a oblíbenosti začala firma rychle rozšiřovat svůj sortiment a v roce 2001 uvedla na trh první kolekci bot Replay.
Značka stále pracuje i na vylepšení materiálů, které používá. Představila např. roku 2009 kolekci revolučních džínů s názvem Replay Col Lectors. Ty se odlišovaly vysoce odolným a kvalitním materiálem, který byl speciálně upraven na velice hrubé zacházení.
Na řadu přišly další produkty Replay jako košile, topy, šaty, kraťasy, bundy, spodní prádlo, sluneční brýle i parfémy.
Replay nabízí světu několik svých kolekcí. Např. We are Replay, Replay & Sons, Red Seal a White Seal. Řada We are Replay je na trhu od roku 2004 a přináší styl zvaný total look. Zdůrazňuje také recyklovatelnost. Zakladatelem společnosti C. Buziolim je označována za drahokam značky Replay. Zatímco tato řada je prozatím k dostání jen ve vybraných prodejnách, řady Replay nebo Replay & Sons jsou zastoupeny ve více než 50 zemích světa.
V kolekci Replay Parfume pak najdeme originální vůně pro muže i ženy.
A v neposlední řadě doplňuje outfity kolekce Eyewear obsahující značkové brýle Replay.
V roce 2009 činily tržby společnosti 272 milionů EUR. Do exportu šlo kolem 85% všeho zboží. V roce 2010 se majoritními vlastníky společnosti stávají Massimo a Matteo Sinigaglia přes jejich společnost Fashion Box SpA. Rodina zakladatele Buziola vlastní minoritních 49% společnosti.
Značka oblečení a doplňků Replay si vždy dává za cíl hlavně kvalitu a pohodlnost. Tyto dvě vlastnosti násobí italským designem. V ČR se značka Replay často řadí na úroveň a prodává např. se značkou Diesel.
Článek vytvořila: Kateřina Kočandrlová. Zdroj obrázků: Google.com, Replay official page