Santoro London

Založeno: 1987

Země: Velká Británie

Zakladatel: Lucio Santoro a Meera Santoro

Tagy:

Značka s jedinečným rukopisem si již dávno získala srdce žen po celém světě.
Kabelky a peněženky Gorjuss, kapesní zrcátka Edictic, penály, taštičky, pouzdra, klíčenky i notýsky, to vše a ještě více v něžných originálních designech, které se nikdy neokoukají.

Santoro London vznikla díky jednomu snu jednoho londýnského páru. Luccio a Meera Santorovi spojili své síly a v roce 1984 ve svém malém studiu v Carnaby Street v Londýně začali tvořit základy módní značky, která si brzy vydobyde celý svět.

Luccio byl vždy fascinován inovativními věcmi a rád překonával výzvy k překonávání nových hranic a Meera ho doplňovala svou odvážností v designu a vůbec v módním vkusu všeobecně.

Společně tedy, hnáni svou touhou,představili svou první kolekci, po jejímž zveřejnění získali Santorovi spolupráci s proslulou společností 20th Century Fox v podobě licence k natisknutí celé kolekce s tehdy největšími hvězdami Hollywoodu.

Další zlom nastal v roce 1994, kdy byly značkou Santoro představeny unikátní 3D pohlednice, které se daly složit do klasického 2D formátu tak, aby se daly snadno posílat v obálkách. Tytopohlednice, dnes známé jako Swing Cards, dostaly značku na pomyslný vrhol rychlostí blesku. Jejich unikátní zpracování i design získali hned několik ocenění znalců umění a designu, včetně ceny „Pohlednice roku“ nebo „Nejkreativnější použití papíru“.

Swing Cards se prodalo více než 15 milionů a stále přibývají nové kolekce, které přinášejí radost každému svému adresátovi.

Po úspěšných pohlednicích přišlo Santoro s neméně úspěšnými doplňky a dárkovým zbožím. Následovala prestižní zakázka na návrh kolekce papírnických potřeb pro prodej v Jewel House v Tower of London Bridge a další významná spolupráce s vydavatelstvím Simon & Schuster, které se značkou uzavřelo smlouvu na publikování tří knih, které nepostrádaly santorovské interaktivní zpracování.

Jako první vyšla v roce 2007 kniha Journey to the Moon, o rok později Predators a nakonec Wild Oceans z roku 2010.

V roce 2010 také firma uvedla na trh kolekce Gorjuss s roztomilými panenkami na každé kabelce, peněžence, klíčence či obalu na telefon nebo iPad.

Značka Santoro London získala díky své nápaditosti přes 40 mezinárodních ocenění, například „Dárek roku“, což mluví samo za sebe. Jejich vyjímečné doplňky jsou prvotřídní nejen designově, ale i kvalitou. Hlavním motivem bývají romantické, mnohdy až pohádkové dívčí bytosti v nejrůznějších podobách.

U nás působí Santoro od 90. let a stále je prozatím teprve objevovanou krásou módního umění.
V tomto faktu se ale ukrývá výhoda, že když si nějaký ten kousek od této lifestylové značky pořídíte, rozhodně budete vyčnívat z davu, protože ho ještě nebude mít každý.

Článek vytvořila: Kateřina Kočandrlová. Zdroj obrázků: SantoroLondon.cz

Líbí se vám tato značka? Dejte jí Like!