Happy Socks

Založeno: 2008

Země: Švédsko

Zakladatel: Viktor Tell a Mikael Söderlindh

Tagy: , , ,

Styl, barevnost, hravost, kreativita, smysl a zábava, to jsou jednotlivá témata, která tvoří jeden celek. Hovoříme o světové značce Happy Socks. Je to poměrně mladá značka, která baví už miliony nadšenců po celém světě. Společnost Happy Socks vznikla v roce 2008 ve Švédsku pod taktovkou dvou přátel Viktora a Mikaela, kteří se rozhodli šířit štěstí do celé společnosti, prostřednictvím každodenních potřeb, kterými jsou nepostradatelné ponožky.

Zapomeňte na bílé, černé a nenápadné ponožky. Vystavte svá chodidla světu. To je heslo, kterým se Happy Socks řídí. V čem jsou ponožky Happy Socks jiné? Happy Socks nabízí takřka neomezené barevné kombinace a vzory, které vás s každou novou kolekcí doslova překvapí.

Happy Socks také moc dobře ví, jak na správný marketing. Se značkou totiž v minulosti i současnosti spolupracovali celebrity snad z celého šoubyznysu. Spolupráci navázali například se švédskou kapelou Miike Snow. Kapela Miike Snow pro značku navrhla tři velmi originální páry ponožek. Pánské Happy Socks se tak dostali do bot sportovních, ale i elegantních.

Sv. Valentýn v roce 2013 byl další inspirací. Happy Socks připravili spolupráci s výtvarným umělcem Curtisem Kuligem, který se v roce 2005 proslavil kultovní projektovou kampaní ,,Love me“. Tato kampaň byla prostě jednoduchá. Curtis napsal na zeď v Los Angeles nápis “Love Me” a dalo by se říct, že tím vzbudil street-artový fenomén, který se pak začal šířit jako kulový blesk do ostatních světových metropolí. Happy Socks pak na tuto kampaň navázali třemi páry ponožek v limitované edici.

Další zajímavá spolupráce je s módním návrhářem Gilesem Deaconem, který navrhuje pro britský módní řetězec ,,New Look“. Happy Socks v rámci projektu vydala speciální edici ponožek pro nadaci pro boj s AIDS Eltona Johna. Limitovaná edice sedmi párů ponožek se naprosto vymyká dosavadním designům. Každá z ponožek je vždy originální. Cílem této spolupráce bylo zvýšení povědomí o světovém dni AIDS a samozřejmě i darováním zisků z této kolekce právě nadaci pro boj s AIDS.

Happy Socks v roce 2014 také rozšířila nabídku svého zboží i o kolekci spodního prádla. Tato ,,novinka“ měla opět velmi originální reklamní kampaň. Společnost Happy Socks oslovila známé osobnosti pražského kulturního života a nafotila je pro projekt s názvem “Good Morning, Praha” tak, jak vypadají po ránu, ve spodním prádle.

Happy Socks oslovila a spolupracovala s mnoha tvářemi, mezi něž patří i známý rapper Snoop Dog. Dnes se ponožky Happy Socks prodávají ve více než 70 zemích světa.

Autor: Nikol Valešová

Líbí se vám tato značka? Dejte jí Like!